Çerez Örnek
canlı destek

Mavi Masa

Ulaşılabilir bir yönetim anlayışı ile kurulmuş olan Mavi Masa Öğrenci Çözüm Merkezi 05.06.2018 tarihi itibari ile devreye girmiştir. Su Ürünleri Fakültesi Dekanlığı tarafından oluşturulan iletişim ağı öğrencilerimizin sorun, talep ve isteklerini direk olarak Dekanlık yönetimimiz ve ilgili birimlerimize ulaştırabilmesi düşüncesi ile kurulmuştur.

Sistem nasıl işler?

  1. Zorunlu bilgiler doldurulduktan sonra başvuru butonu ile ilgili talep sisteme yönlendirilir.
  2. Sistem e-posta üzerinden Öğrenci işleri bürosu ve aynı anda Öğrenci İşlerinden sorumlu Dekan yardımcısına aktarılmış olacaktır.
  3. Çözüm konusunda yapılacak inceleme ve irdeleme sonucunda öğrenci ile temasa geçilecektir.
  4. Cevap sözlü veya yazılı olarak e-posta üzerinden aktarılacaktır.

 Forma ulaşmak için tıklayınız..


Ege Üniversitesi

EGE ÜNİVERSİTESİ